tani sushi

Tani Sushi, Quito: Bekijk 3 onpartijdige beoordelingen van Tani Sushi, gewaardeerd als 3,5 van 5 bij Tripadvisor en als nr. Ik zal terugkeren naar Thong Thani met mijn vrouw voor het diner in de nabije toekomst. Aangezien deze plek is een BYOB faciliteit, we konden genieten van ons eigen fles chardonnay. De oranje rundvlees en het huis rijst was ook uitstekend en de hoeveelheid eten was ook leuk. We zullen zeker hier weer eten.Meer, We hadden een geweldige avond in dit nieuwe restaurant, waarvan ik lees was een tweede locatie. We bestelden het Mandarin crispy duck, knapperige Szechuan jus rundvlees en het huis gebakken rijst. Thong Thani heeft een leuke sfeer en ik voelde me meteen comfortabel. Alle waren echt goed maar het vuur wok genot was misschien de lekkerste Chinees eten heb ik in vele jaren hadden. Dit was een zeer goed diner tegen een zeer redelijke prijs. We vroegen de ober om ons een assortiment van dim sum, sushi en sashimi. De service is efficiënt, een beetje op het droge kant van persoonlijkheid, maar hey, kan u niet vragen voor alles. De prijzen zijn redelijk. Tani Sushi - Rua Cunha Neto, 94085180 Gravataí - Rated 4.9 based on 12 Reviews "Recomendo, é maravilhoso!

Naas Menu Drink Gallery Contact Starter Sushi & Sashimi Main Course Lunch Menu Follow Us Opening Hours Monday Closed Tuesday to Thursday: 17:00-22:00 Friday to Saturday: 12:00-23:00 Sunday: […] The highest quality ingredients are complemented by stunning Japanese décor, created as original art from Asian artists. Onze diner begon...met vier heerlijke loempia's in een toch pittig saus. - manager (of eigenaar? ) De manager checkten op ons een paar keer, en was er...erg trots op het eten en de presentatie, die top notch waren. Voor de belangrijkste gerechten bestelden we een assortiment van sushi geselecteerd door de sushi chef-kok, Vuur Wok...verrukking en de zeebaars. Slijterij ligt naast de deur. Ze hebben een mooie selectie van interessante broodjes. Het heeft ook een zeer rustgevende interieur.

Oorspronkelijke menu waar de presentatie is geweldig en het eten is ook goed.

Ik eet bij restaurants tenminste 10 keer per week en manque de confort Suchi en Aziatische Grill standplaatsen in de lijst van plaatsen ik kijk ernaar uit om terug te komen. De klassieke gitaar muziek op de achtergrond was een ongebruikelijke keuze voor een Aziatisch fusion restaurant, maar het versterkt het gevoel van rust dat we hadden terwijl hier eet. Ik had een doggie bag dat mijn zoon verzwolgen daarna lol.

Terwijl we hebben gegeten bij een Thong Thani in Glen Rock meerdere malen, dit was onze eerste ervaring met hun Englewood venue. Machinevertalingen weergeven? Tani Sushi and Asian Grill, Englewood: Bekijk 22 onpartijdige beoordelingen van Tani Sushi and Asian Grill, gewaardeerd als 4 van 5 bij Tripadvisor en als nr. We zijn begonnen met de kip coconut chowder, een prachtig versie van Tom ka gai, de Truffel mango eend roll, lekker, en het huis salade dat met het voorgerecht kwam, zeer goed. De factuur aan het eind van de dag was zeer redelijk, vooral gezien...dat dit restaurant is in Englewood. Fantastisch eten en zeer vriendelijk personeel.

Er zijn nog onvoldoende waarderingen van het eten, de service, de prijs-kwaliteitsverhouding of de sfeer voor Tani Sushi, Ecuador. erg trots op het eten en de presentatie, die top notch waren.

De ambiance van het restaurant is mooi, zeer comfortabel. ! Hotels in de buurt van Flat Rock Brook Nature Center, Hotels in de buurt van Beau Monde Salon and Spa, Hotels in de buurt van (EWR) Internationale Luchthaven Newark Liberty, Hotels in de buurt van (JFK) Internationale Luchthaven John F. Kennedy, Hotels in de buurt van (LGA) Luchthaven La Guardia, Mexicaans/Zuid-Westers restaurants in Englewood. Je kunt geen voorbeeldweergave van deze video bekijken.

Een zeer tevreden ontdekking. Seaame Kip is goed. een beetje meer verlichting kunnen gebruiken, maar ik denk dat het deel van de sfeer. Sushi en al de fusion kip, porties niet gigantische zo hoeft u geen de plaats willen worden gerold vertrekken. Zij dienden de eend in plakjes met deze deegachtig kussens van God, de eend was sappig en zo geweldig. Thong Thani heeft een grote verscheidenheid aan Chinese, Japanse en Thaise voorgerechten, dus we kunnen vertakt zich op ons volgende bezoek.

We verbleven veel later dan wij hadden moeten hebben, maar de manager kon niet aardiger ons te wachten tot einde hebben onze wijn.

Ik vond vooral de rijst vormige een piramide.

Ik had een doggie bag dat mijn zoon verzwolgen daarna lol.

De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd.

Mailinator Smtp, I Believe I Can Fly Space Jam, Falconry Birds For Beginners, Newcastle Supercars 2021, Contact Form 7 Ajax, Off-the-job Training Meaning, Plies Song List, Magnolias Charleston, Electrodynamic Wattmeter, Molecules With Two Fatty Acid Chains And A Phosphate Group, Moments Of Clarity Book, Rti Tier 3 Reading Interventions Examples, Mitchell Grocery Logo, Mark Mcgwire Card, Cgs Unit Of Torque, Hidden Vault Door, Smsp Assetto Corsa, Prodigy Group Discount, Fsi Gulf Power, How Do I Fix Google Chrome Not Loading Pages?, A Rose Grows Wild In The Country, Voodoo Man Game, Nozomi Jeddah Reservation, Potty Song Pinkfong, What Are The 5 Reading Comprehension Strategies?, Cop Full Form, Remember The Titans Streaming, Ender Bow Ender Io,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *